FAQs

תשובות לשאלות הנפוצות ביותר

הזמנות ומשלוחים

אנו מתחייבים לספק את המשלוח עד 4 ימי עסקים לכל חלקי הארץ, לרוב המשלוח יגיע תוך יומיים או שלושה.

כמובן שבמקרי חירום זמני האספקה יכולים להשתנות, יש להתעדכן מול שירות הלקוחות שלנו.

4 ימי עסקים לא כוללים ימי שישי, שבת, חג וערבי חג.

ניתן להיכנס לקישור הזה ולהזין כאן את מספר המשלוח שקיבלתם מאיתנו במייל.

במידה ואתם לא מוצאים אותו - תמיד תוכלו ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ.

אם מסיבה כלשהי החלטת לבטל את ההזמנה יש ליצור קשר באופן מיידי עם שירות הלקוחות שלנו בוואסטאפ ואנו נדאג לטפל בהזמנה בהתאם למדיניות הביטולים שלנו.

אם ברצונך לבצע שינויים בהזמנה יש ליצור קשר במיידי עם שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ ואנו נדאג לבצע את השינויים במקרה והמשלוח עדיין לא יצא אלייך, לאחר שהוא יצא תוכלי לבצע החלפה/ החזרה בהתאם למדיניות.

כן! להרשמה לתוכנית המאפרים שלנו לחצו כאן.

החלפות והחזרות

יש לשלוח לשירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ תמונה של הפריט השגוי בצירוף מספר ההזמנה שלך ואנו נדאג לטפל בזריזות.

עד 14 ימי עסקים ניתן לבצע החזרה ולבל החזר כספי.

יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות שלנו בוואטסאפ, לכתוב את שמות המוצרים שתרצו להחליף ואנו נדאג לטפל בזה בהקדם בהתאם למדיניות ההחלפות שלנו.

לצערינו אנו לא מקבלים מוצרים שנעשה בהם שימוש אך נשמח לעזור ככל האפשר, במקרה כזה אנא צרו איתנו קשר בוואטסאפ.

המוצרים

הרוב המוחלט של המוצרים שלנו הוא טבעוני, ניתן לראות בכל מוצר האם הוא טבעוני או לא. שימו לב שיכולים להיות מוצרים טבעוניים שחלק מהגוונים שלהם אינו טבעוני.

לא! אנו לא מבצעים ניסוייים בבעלי חיים.

לא, כל המוצרים שלנו אינם מכילים פראבנים.

לכל מוצר שלנו יש רשימת רכיבים בדף המוצר, את יכולה לעיין בה ולוודא שהרכיב אליו את רגישה לא קיים במוצר זה. לשאלות נוספות תמיד ניתן ליצור איתנו קשר בוואטסאפ.

אנו משתדלים להציג כמה שיותר תמונות מוצר על מנת לשקף ללקוח כמה שיותר את המוצר.

בנוסף, לכל מוצר יש סרטוני וידאו המציגים אותו בצורה אותנטית ואמיתית - במידה ועדיין אתם לא בטוחים לגבי מוצר מסוים תוכלו ליצור איתנו קשר לקבלת המלצות.